Followers

Monday, February 20, 2012

.i-Great Iqra’ untuk si manja


Assalamualikum..



              Setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk si kecil mereka. Sejajar dengan itu, Great Eastern Takaful Sdn. Bhd telah melancarkan satu produk baru yang dinamakan Great i-Iqra'. Produk yang direka khas untuk tabungan si manja yang beragama Islam. Dapatkan plan terbaik ini untuk pendidikan yang akan membina asas anak-anak anda untuk mencartakan cara mereka melalui kehidupan.

                 
Dengan peningkat kos pendidikan sekarang ini, ia kaedah cermat menyediakan perancangan untuk hari esok, bermulah hari ini.i-Great Iqra’ adalah keperluan pelajaran anak anda. Tabung itu akan berkembang dengan peningkatan peruntukan pelaburan dan yang terbaik, ia datang dengan perlindungan juga.
 

Plan ini boleh didapati pada 9hb Februari 2012(available now!!) dan menyediakan faedah-faedah:  
  • Kematian
  • Lumpuh
  • Kematangan
  • Hadiah Pencapaian Cemerlang


  • Mengapa perlunya plan Iqra' ini?...kita seringkali mengharapkan biasiswa semata mata dalam merancang pendidikan anak-anak sedangkan kita tahu tidak semua anak-anak kita mampu bersaing dalam mendapatkan keputusan cemerlang seperti mana kita dahulu (kalau yang parents bijaksana lagi hebat).Pernahkah kita fikirkan bagaimana nasib anak-anak kita yang tidak mendapat biasiswa seperti yang diharapkan??
  • Dengan adanya plan tabungan beserta pelaburan jangka panjang ini, kita mampu mencipta masa depan anak2 kita jauh lebih baik daripada yang kita jangkakan.dengan seumur 18 tahun, si manja kita akan mendapat sejumlah simpanan yang besar RM40,000-200,000. Adakah ini sangat membantu di saat kita sangat memerlukan?
  • Simpanan bulanan yang sangat rendah bermula RM125 sebulan, selain daripada simpanan yang diperolehi yang dimanfaatkan untuk pembiayaan pendidikan (yuran universiti/kolej dll), ada manfaat lain yang sangat berfaedah yang tidak terdapat di mana-mana spt mana anda menyimpan di tabung haji atau bank bank.
  • Iaitu: jika berlaku sesuatu kepada pencarum (mendapat penyakit kronik@lumpuh@mendapat malapetaka yang tidak membolehkan pencarum bekerja lagi) iaitu bapa/ibu yang bertindak sebagai pencarum tidak perlu lagi mencarum kerana Great Eastern akan mengambil alih sebagai pencarum bulanan sehingga umur si manja 25 tahun.
  • Selain itu tabungan ini sangat terjamin (guaranty) dan "secure"..kenapa, bermula sahaja bulan pertama caruman, jaminan masa depan si manja adalah pasti.Ibu bapa tidak perlu lagi bimbang tentang masa depan dan KEWANGAN si manja.
  • Jika si manja mendapat keputusan cemerlang di dalam peperiksaan, si manja akan dihadiahkan wang tunai...sebagai tanda "tahniah!!".Secara tak sedar hadiah ini adalah mewakili ibu bapa. Mungkin tak ada wang ringgit untuk dihadiahkan ketika itu, inilah penggantinya..tak perlu risau lagi setiap kali menjelang peperiksaan memikirkan hadiah & duit yang perlu disediakan.Semuanya sudah tersedia utk si manja.

Terima kasih kepada yang sudi membaca.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAKAFUL & FINANCIAL Enquiry form

Name:
Email Address:
IC number(applicable for malaysian only)
Occupation
Weight (berat)
Height (cm)
handphone number/whats app no:
Medical History 1. Healthy
2. Just warded(<2 months)
3. Unhealthy

This contact form was created by Freedback.

signature

signature